L'XTEC és la Xarxa Telemàtica d'Educació de Catalunya, una pàgina propietat del departament d'Educació i que depén del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
La finalitat de l'xtec és proporcionar eines de treball i informació sobre l'àmbit educatiu al professorat de les escoles catalanes.
Es convenient dir que a aquesta web té accés tothom qui tingui una conexió a internet i un ordinador, però, hi ha un tipus de arees restringides i un correo electrònic al qual només es pot accedir pent-se usuari. Per fer-se usuari és imprescindible ser un professor d'un centre educatiu no universitari de Catalunya o ser personal d'administració i serveis dels centres docents i serveis educatius del Departament d'Educació.
Per donar-se d'alta s'ha d'omplir un formulari de sol·licitud amb les dades personals i signat pel director de l'escola on es treballa.
Un cop feta una petita introducció sobre l'xtec, deixo els links sobre el googledocs que hem creat per a la realització d'aquest treball, un altre link de la pàgina web que hem utilitzar per portar a terme la sessió didàctica i el de l'xtec.
La finalitat de l'xtec és proporcionar eines de treball i informació sobre l'àmbit educatiu al professorat de les escoles catalanes.
Es convenient dir que a aquesta web té accés tothom qui tingui una conexió a internet i un ordinador, però, hi ha un tipus de arees restringides i un correo electrònic al qual només es pot accedir pent-se usuari. Per fer-se usuari és imprescindible ser un professor d'un centre educatiu no universitari de Catalunya o ser personal d'administració i serveis dels centres docents i serveis educatius del Departament d'Educació.
Per donar-se d'alta s'ha d'omplir un formulari de sol·licitud amb les dades personals i signat pel director de l'escola on es treballa.
Un cop feta una petita introducció sobre l'xtec, deixo els links sobre el googledocs que hem creat per a la realització d'aquest treball, un altre link de la pàgina web que hem utilitzar per portar a terme la sessió didàctica i el de l'xtec.
No hay comentarios:
Publicar un comentario